torsdag 28 januari 2010

Halvkrassliga barn och kalas

Usch vad trist det är att vara hemma med halvsjuka barn. För pigga för att ligga och vila och för krassliga för att ta hit besök. Nu har grabbarna varit hemma från dagis hela veckan och i början var det helt ok och rätt mysigt, men nu börjar det bli trist för både grabbarna och mig alltså. Vi har bakat, pysslat, kollat på film, byggt kojor och allt annat vi kunnat komma på, nu börjar ideérna ta slut. Och alla börjar bli trötta på alla. Skönt att det är helg nu så Anders oxå är hemma. Igår var vi i alla fall ute en sväng på förmiddagen. Skönt med lite frisk luft. August sov så gott i vagnen och jag, Albin och Fabian skottade, åkte skidor, hade snöbollskrig och lekte i igloon. Jättemysigt!


Fabians skidpremiär


Det var inte helt lätt att åka


Albin vilar mellan spadtagen


Leker i igloon

I onsdags hade jag lite födelsedagsfika här med mina föräldrar och ena brorsan och igår var andra brorsan, Frida och Lisa här på fikarester ;) Egentligen fyller jag på Lördag men då har vi fullt upp med andras kalas så därför tjuvstartade vi lite.


Jättefina tulpaner från mamma och pappa.


Jättefina rosor från Frida och Lisa.

Tack alla för fina presenter och för att ni kom :)

Kram kram!!

Inga kommentarer: