lördag 14 februari 2009

Jobb, resa och snygg frilla

Då var det min jobb-helg igen. Jobbade igår kväll och ska även jobba i kväll. Så här händer det inte mycket skoj. Jag är inne och städar och plockar lite nu och alla grabbar är ute och busar i det fina vädret. Ska nog oxå försöka ta mig ut en liten sväng i alla fall, så jag får en nypa frisk luft innan det är dax för jobbet. Fast jag måste ju fixa lunch oxå däremellan. Suck! Det är så trist med mat. Fantasin är verkligen inte på topp och när det är sånt här kalasväder ute så är matlagning inomhus det sista jag är sugen på. Det får bli nåt snabbt helt enkelt.

Förresten så har vi bokat in en liten tripp till Kalmar om några veckor. Anders ska på kurs i Mjölby i en hel vecka så istället för att sitta hemma själva då så passar jag och småboysen på att hälsa på min älskade mormor med sambo under tiden. Det ligger "bara" 3 timmar därifrån nämligen. Och det känns helt ok att köra den sträckan själv med killarna till skillnad från ca 7 timmar som hela resan tar. Så det ska faktiskt bli jätteroligt att komma iväg lite.

Fabian slängde min mobil i toaletten idag. Så undrar ni varför jag inte svarar på samtal eller sms så vet ni varför. Den ligger på tork nu, så jag hoppas att den ska funka sen. Annars blir det dyrt för lille Fabbe ;)


Såhär snygg var Albin här om dagen när han fixat frillan efter kvällsbadet.

Kram kram

Inga kommentarer: