lördag 29 augusti 2009

Den stora dagen...

...kom och håller på att passera. Så det blev alltså ingen lillebror idag. Han verkar precis som sina bröder inte ha någon större brådska till världen så vi får tålmodigt vänta. Men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge ;)

Idag har jag, småkillarna och min mamma varit en sväng på Faluns höstmarknad. Själva marknaden var ingen hit direkt men det var skoj att komma ut lite i alla fall och det var rätt mysigt ändå. Vi kikade runt bland marknadsstånden och köpte lite godis, kollade på karusellerna och barnen som åkte och jag var övertygad om att både Albin och Fabian skulle börja tjata om att åka. Men icke sa nicke. Albin bad om att få gå in i "slottet" (kyrkan på stora torget) istället. Så självklart fick han det ;)

Fick dessutom en jättesöt bok utav min snälla mamma.
Tusen tack igen :)
En muffinsbok med 100 olika muffins gjorda på samma grundsmet. Perfekt!









Nu ska jag hoppa i badet en snabbis här och sen ska jag och Anders krypa ner i soffan med godisskålen och titta på Män som hatar kvinnor.

Kram kram!!

Inga kommentarer: