måndag 23 november 2009

Kryssning

I helgen har jag varit på kryssning med jobbarkompisarna. Vi hade så himla roligt och så mycket som jag skrattade under dessa 24 timmar har jag nog aldrig gjort. Helt underbart gäng :) Vi höll igång ordentligt och kom inte i säng förrän kl 05.15 och sen ringde klockan 08.15 när det var dax för frukostbuffé. Behöver väl knappast berätta att det känndes riktigt motigt att kliva upp.

Lite taxfree hann vi såklart med. Bla hittade jag perfekta julklappar till August.


Söta lilla Alf


Och en liten hellikopter med två knoppar att hänga saker på.

Jag är egentligen inget stort fan av vodka, men den här flarran var lite för snygg för att kunna motstå. Så en sån köpte jag med hem till Anders och även en till min lillebror som han ska få så fort han gjort klart Augusts rum (lockbete) ;)



Och så blev det såklart lite godis till grabbarna oxå.
Bilder på det glada gänget kommer så fort jag fått dem av "fotografen".

Kram kram!!

Inga kommentarer: