måndag 28 februari 2011

Velmaja

Jag har velat fram och tillbaka i flera år om jag ska klippa av håret eller inte. Jag tycker att det är så himla snyggt med lång page men jag trivs helt klart bäst i långt hår och jag är rätt feg så därför har jag kört på med den gamla vanliga frisyren. Men nu efter 3 graviditeter och lika många amningsomgångar så är mitt hår en riktig katastrof. Självklart har jag klippt topparna emellanåt men det hjälper lixom inte. Håret är risigt med kluvna toppar, utväxta slingor och jäkligt ojämn tjocklek så nu har jag äntligen bestämt mig. Jag ska klippa av det! Jag vet att jag kommer ångra mig 1000 gånger om men jag tänker ändå göra det. Förstå vad skönt med ett helt, friskt, fräscht hår. Och det är ju ingen jättekort frisyr och det kommer växa ut igen. Det kommer bli kanon.

Och blir jag lika snygg som Gwyneth Paltrow så kanske jag aldrig sparar ut det igen ;)

1 kommentar:

MalinB sa...

Hej tjejen!
Jag tror att du kommer passa jättebra i lite kortare hår :) & som du skrev, det växer ju ut igen ;)

Ps. Det var så kul att träffa dig på Kupolen, så himla länge sen!
Vilka enormt söta barn du (ni) har!!!! Åh vad gulliga pojkar :)

KRAM