tisdag 27 oktober 2009

20 000 besökare

Idag slog besöksräknaren över till 20 000 besökare. Jätteroligt! Det är ett helt gäng trogna läsare (ca 50) som är in varje dag. Förstår dock om ni börjar tröttna när det är så fruktansvärt glest mellan inläggen. FÖRLÅT!! Skyller på att jag inte riktigt kommit in i att vara 3-barnsmamma än ;) Men jag ska försöka skärpa mig.

Den här veckan är Anders på kurs i Göteborg i 3 dagar så jag och grabbarna är ensamma hemma. Hittills har det gått jättebra. Har sett till att ha fullspäckat schema så vi inte ska få det så trist ;)

Så i går var vi i Falun med Frida och mötte upp Madde och lilla Sidney på stan. Vi åt mat och kikade runt lite i butikerna. Regn och rusk var det, men lika mysigt för det ;)

I dag har jag haft sällskap av Anna som var här och sydde lite på morgonen när stora barnen var på dagis. Sen på eftermiddagen kom mamma hit och vi gick till skogen på upptäcktsfärd hela gänget. Plaskade i bäckarna och plockade tallris till min blomlåda. Sen när vi kom hem så stekte vi pannkakor och tände en brasa.

Och i månn kommer Cajsa och Moa på besök på dagen och sen kommer Anders hem någon gång sent på kvällen.

Så vi har med andra ord inte behövt vara själva speciellt mycket alls. Tur att man har massa goa vänner och familj att umgås med när karln "rymmer" hemmifrån ;)

Här kommer några bilder från dagens skogsutflykt:


Fabian och mormor


Albin klafsar i bäcken


August sover gott i vagnen

Kram kram!!

2 kommentarer:

ull och betong sa...

Tack för en jättemysig eftermiddag!
Kram mamma

Linda sa...

Äntligen något att läsa är in varje dag och tittar om det finns något nytt!