onsdag 26 maj 2010

Blått & vitt

Snart är det ju midsommar och då ska grabbsen självklart vara snygga. Albin och Fabian ska ha de här fina skjortorna på sig. Och till blir det antagligen jeansshorts, om vädret tillåter.

Lille August får faktiskt inget nytt den här gången utan får använda en "gammal" favorit, nämligen detta.

Söker med ljus och lykta efter en till sån här tröja men den är slut i alla Åhléns-butiker i närheten. Så är det någon vänlig själ som bor i tex Örebro, Jönköping eller Malmö (där tröjan enligt internet finns kvar) som har lust att köpa en till mig i storlek 86 och skicka den hit så skulle jag bli överlycklig. Står självklart för porto och allt.

Hittade även dessa kanonsnygga byxor till Albin och Fabian idag. Tycker att det är både snyggt och väldigt praktiskt när det går att använde dem som både shorts och byxor. Bara att rulla ner på kvällen när myggen börjar bitas ;)


Kram kram!!

4 kommentarer:

malin sa...

hej
vart hitta du dom fina skjortorna?
ha det bra

malin

Helena sa...

Dom kommer att vara super fina dina killar i sommar :)

Jag och Prinsessorna sa...

Hej vännen! Det verkar ju som om det är slut överallt! Jag kollade t.o.m om tröjan fanns i Norge för isof hade ju David kunna tagit med sig den, men inte ens där! Synd!... Vilka snyggingar du får! :D Kraaaaaaaaaam / L.

Jag och prinsarna sa...

Svar till Malin

Grabbarnas skjortor kommer från Åhléns.
Trevlig helg!

Kram Emelie