söndag 2 maj 2010

Härlig valborg

I helgen har vi varit i stugan och firat valborg tillsammans med mina föräldrar. Trots det ruggiga vädret så har vi haft jättemysigt. På fredagskvällen grillade vi, tände majbrasa nere vid sjön, smällde av några raketer och badade i badtunnan. På lördagen var det regn till och från hela dagen men det stoppade inte alla grabbar från att vara ute och leka, fiska och greja. Anders och Albin plurrade en varsin gång och Fabian hann med ett x antal svängar. Till slut hann vi inte ens med att torka kläder och stövlar i hans tempo så jag, mamma och August åkte hem och hämtade mer kläder och skor, köpte en skotork och passade på att handla lite mer mat och godis. På kvällen var det grillning och tunna som gällde igen. Idag har det blåst så fruktansvärt kallt så vi har mest suttit inne och spelat spel och smaskat godis. Inte helt fel det heller. En riktig toppenhelg!

Tusen tack för allt mamma och pappa :)

Alla prinsar på stugtrappen

Lortig, lycklig unge

Albin visar upp ett av sina fiskedrag

Pappas fina eldkorgar brann så mysigt nere vid sjön

Hela grabbligan i badtunnan

Nu är vi hemma igen och jag har ton av tvätt som jag håller på att ta hand om. I månn är det bara att packa om väskorna igen för tidigt på tisdagsmorgon bär det iväg till Stockholm för Anders och boysen och till ULLARED för mig och brudarna. Ska bli sååå himla roligt!

Kram kram!!

Inga kommentarer: