onsdag 28 april 2010

Pinsam fotograf

Idag har jag sprungit runt och lekt fotograf och skämt ut mig i Tjärna ängar området. Hade lovat mamma att fota några av hennes vantar ute i naturen. Så i morse så tog jag med mig vantarna och kameran på promenadrundan och försökte mig på några bilder. Släpade med barnvagnen i diken och i skogen, knöt och grejade i en björk alldeles utanför högskolan och krafsade fram ren snö i en hög på en pakeringsplats. Folk som gick förbi måste trott att jag var helknäpp, men det bjussar jag på. Vad gör man inte för lilla mamsen ;)









Så himla fina barnvantar. Är ni intresserade så är det bara att kika in till Ull och betong.

Kram kram!!

2 kommentarer:

ull och betong sa...

Jättefina bilder! Nu vet jag vem jag ska anlita i fortsättningen :-) Tack gumman för hjälpen!

Mojebarn sa...

Du vet väl att alla på högskolan sitter inne på sina kontor och mest roar sig med att glo ut genom fönstern och hålla koll på vad som händer där ;-). (vilket inte brukar hindra en av villaägarna från att sola i (underkläds)BH mitt i trädgården.)
Jättefina bilder på jättefina vantar.