söndag 11 april 2010

Ombyte förnöjer

Tänkte bara tala om för er som skriver till mig och som inte har någon egen blogg att jag svarar er under samma inlägg som ni lämnat kommentar till.


Här är det med än fullt upp just nu. Vi håller på att möblera om halva huset nästa. Alla barn ska nämligen byta rum. För att August ska kunna börja sova på eget rum så vill vi ha honom i rummet närmast vårat sovrum och då måste Fabian flytta på sig och då passade det bäst att han tog Albins rum och Albin får det nybyggda rummet som är minst med en loftsäng i. Så igår tog vi en heldag på IKEA i Valbo och handlade massor. 4 vagnar hade vi med oss ut. Hann även med en liten omväg förbi Ockelbo och hämta upp en superfin kökssoffa som jag köpt. Är så nöjd med den! När vi kom hem så var vi såklart sugna på att börja på en gång så vi skruvade möbler och stuvade om till kl 2 på natten och idag har vi oxå hållt på precis hela dagen och vi är inte på långa vägar klara. Det får ta den tid det tar för nu ska jag göra en riktig rensning när jag ändå håller på och rövar runt. Alla trasiga leksaker och urvuxna kläder ska bort. Bilder på allt kommer såklart så fort vi börjar få ordning här, men en liten smygtitt på kökssoffan bjussar jag på idag i alla fall.

Kram kram!!

1 kommentar:

MalinB sa...

Hej Emelie!

Det är så kul att titta in på din blogg och se vad du och dina söta barn har för er, ett helt annat liv än mitt. Tycker du är himla duktig att som ung mamma klara av allt vad det innebär med tre småbarn och samtidigt hinna med din kärlek och ert hus!

Stor Kram från Malin