lördag 3 april 2010

Härlig dag

Idag har vi haft en riktig toppendag!

På morgonen var det såklart påskäggsjakt för hela slanten. Albin och Fabian letade i hela huset och när dom hittat sina var dom snälla och hjälpte August att hitta sitt.

August med sitt första "påskägg"

Efter frukosten bestämde sig grabbarna för att åka iväg och pimpla och grilla korv tillsamman med min pappa, bror och kusin Johan.

Storfiskaren Albin


Johan och Fabian busar på isen

Under tiden så tog jag, August och mamma en härlig 3-timmars promenad i solen och när vi kom hem slängde jag ihop 30 muffins med lite olika smaker.


Lite senare kom mina föräldrar förbi med påskägg till barnen och då passade vi såklart på att provsmaka mina nybakta muffins och även det som blev över av gårdagens tårta.


Nu är Albin och Fabian ute och leker med alla grannbarn och jag ska börja förbereda lite mat. Så strax blir det bad av alla barn, mat och mys i soffan med popcorn, godis och film.
HÄRLIGT!!

Kram kram!!

1 kommentar:

Jag och Prinsessorna sa...

Ååååhhhåååå Kvinna!!! 3 timmar!! Har du nå skinn under fötterna kvar? Att du orkar, å sen baka :D... impad ;)... Själv blir man ju slut av å tänka att man ska göra något... hihi... supersöta kärringar! kraaaaam