tisdag 20 april 2010

Svar till "anonym"

Om det nu är så att du stör dig så fruktansvärt på mig, mina bilder och på mina barn så förstår jag inte varför du läser min blogg över huvud taget. Varför ödsla din tid? Det är min blogg och här skriver jag precis vad jag vill och lägger ut precis vilka bilder jag vill. Jag vet att bloggen är allmän och alla som vill får jätte gärna läsa den och mer än gärna kommentera, men tänker du vara anonym och bara skriva elaka saker så föredrar jag att du låter bli. Så det så!


PILUTTA DIG

7 kommentarer:

Evelina sa...

Sånna är ju inte kula!
Underbart kort!!! Hahaha...

Men jag vill ju se bilder hur det blev när ni gjorde om allt!

KRamar.

Helena sa...

Det är bra, säg ifrån!

Jag har sagt det förut och jag kan säga det flera gånger om.
Din blogg är rolig att följa och det händer så mycket hela tiden :) Super härliga foton och allt.
Verkligen gillar Albins kommentarer :)

Jag följer din blogg varje kväll.

Lovilin sa...

Åh, vad tråkigt att du fått "dumma" kommentarer och anonyma blir ju så svårt att bemöta. Men gillar kortet, säger verkligen allt!

Kram

Liselott Forsberg sa...

Så jäkla bra att du säger ifrån!! Skitbra skrivet & kortet är så himla skönt!
You go girl!!
Kramar i massor!!

MalinB sa...

Tjingeling!

Bra att du säger ifrån, kom ihåg att absolut inte ta åt dig!!!
Det är så lätt att sitta vid datorn, vara anonym och ge elaka kommentarer, jag vet!

Kramisar

/Malin

Emmas idéer sa...

Usch vad tråkigt med anonyma kommentarer och dessutom elaka sådana.

Men bra av dig att rycka på axlarna å gå vidare.

Kram

Bella sa...

Trist med elaka kommentarer, fegt också att vara anonym en sån gång.
Gillar din blogg. Fortsätt skriv och visa bilder :)