fredag 23 april 2010

Aqua nova

Idag har vi varit i simhallen, hela familjen. Tror det var ungefär 1,5 år sedan det hände sist. Anders brukar jämt åka själv med Albin och Fabian för jag är inte så himla förtjust i att åka till simhallen utan är hellre hemma och grejer eller hittar på något annat med August under tiden. Men idag bestämde vi oss i alla fall för att August skulle få göra badpremiär så då hade jag inget val ;) Men det var rätt mysigt faktiskt och August tyckte att det var jätteroligt och höll ut i ungefär 1,5 timme och det passade mig perfekt. Vid det laget var jag oxå rätt nöjd. Sen gick vi upp och duschade, värmde oss i bastun, gjorde oss klara och tog en promenad hem. Han med en flaska varm go´välling och jag med en ost och skink baguette i högsta hugg. Härligt!

Glad kille på väg in

Full fart på alla stora grabbar

August står och spejar

Albin poserar lite

Fick smaka pommes med brorsorna

Fabbe flyter runt

Nyduschad och helt slut kille

Somnade gott i vagen

Kram kram!!

1 kommentar:

MalinB sa...

Vilken mysig dag ni verkar ha haft!
Förstår att August blev trött, jag är själv helt slut efter man har varit på Aqua Nova ;)

Kram Malin
www.modeshow.se