lördag 3 juli 2010

Underbara unge

Måste bara dela med mig av en katastrofal men underbar kommentar från Albin. Inte alls passande för ett barn och jag har inte en aning om var han fått det ifrån. Hoppas verkligen att han ALDRIG säger så till någon igen innan han är myndig.

Det var i Stockholm i lägenheten på onsdagsmorgonen och jag kom ut ur duchen och skulle precis klä på mig och då säger Albin "Vilka fräscha tuttar du har mamma".

Jag och Anders skrattade så vi höll på att dö. Tårarna bara sprutade. Men jag blev i alla fall superglad för komplimangen. Har man ammat tre barn och tuttarna ändå är fräscha så får man vara riktigt nöjd ;)

Kram kram!!

5 kommentarer:

Annas hjärtan sa...

Hahahahaha. Vad får barn allt ifrån??

Anonym sa...

Hahah.... Gött Albin!! hahaha.... själv är de mest... Ja men din mage är ju jätte stor mamma... och så vidare ;) Kan ju ligga nåt i de kanske... dom är ju bara ärliga sägs de :)

Kram Anna (Maud)

Jag och prinsarna sa...

Maud: Hahah ja men Albin brukar fråga om han ska få fler syskon för att jag har så stor mage så det är du inte ensam om att få höra ;)Och förresten så känns mina taxöron inte så jävla roliga och fräscha, det är nog bara Albin som inte har så mycket till erfarenhet än. Inget annat att jämföra med ;)
Kraaaam

Emmas idéer sa...

Härlig unge...

Anonym sa...

hahaha... som du vet så skrattar jag åt samma saker under väldigt lång tid.. och så även denna gång... haha...3v senare, fortfarande lika kul!!! Man kan inte göra annat än att skratta åt de små!!!

Kram Maud :)