lördag 7 januari 2012

Nya krukor

Igår var vi in en supersnabbis på Ica Maxi och köpte det sista nödvändiga inför resan och då sparang jag på de här superfina krukorna för 70 kr styck.


Det är en stämper på med det syns lite dåligt på bilden.

Hur som helst så gillade jag dem massor och köpte såklart  två stycken som nu står i köksfönstrena. Hade tänkt att ha murgröna på båge i dem men det är ju ingen idé att köpa nu när vi ändå ska vara borta i nästan 3 veckor så det får vänta tills vi kommer hem igen.

Nu ska jag ta tag i sista packningen, lite tvätt och städning och sen är vi redo för sol och bad.
Helt underbart!!

Ha det gott här hemma i snön så lovar jag att återkomma med masssa smarriga bilder när vi kommer hem igen.


3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej
Jättefina krukor.
sitter själv och spanar på resor till Thailand,men frågan är hur vi ska gå tillväga ska man bara boka flygstol eller paket,
Hur gör ni? man får så olika förslag.
Ha en underbar resa!
Therese

Jag och prinsarna sa...

Hej Therese!
Tack det lovar jag att vi ska ha :)
Vi har bokat flygstolar och hyrt ett hus. Vi är 13 personer som åker tillsammans och då känns det roligare och smidigare att ha ett stort gemensamt hus med trädgård än att alla ska bo i separata hotellrum. Eftersom vi aldrig varit i Thailand så kan jag inte ge några tips men jag lovar att återkomma när vi kommer hem igen och tala om hur det fungerade och vad vi tyckte.
Kram Emelie

MalinB sa...

Hej Emelie!!! Och god fortsättning.
Hoppas ni får en alldeles uuuuunderbar semester :) Sola, bada och lata er, ät god mat och njut av att slippa alla "måsten" här hemma.

Stor Kram från Malin