torsdag 17 maj 2012

Perfect match

Fortfarande inget svar från någon läkare. Men jag mår ganska bra ändå faktiskt. Jag bestämde mig för att ta fasta på de första raderna i brevet och inte oroa mig. Klart jag tänker på det, oftast när jag går och lägger mig, men jag håller mig sysselsatt hela dagarna och glömmer till och med av det emellanåt så just nu känns det helt ok faktiskt.

I helgen ska vi på dop och jag har haft klädångest, som vanligt. Det svåra vädret gör ju inte saken lättare direkt. Somriga klänningar och smala axelband känns inte alls rätt när det är så kallt och några mer påklädda fina alternativ har jag inte. Men efter lite funderande så kom jag på att jag ju faktiskt kan ha mitt nya, fina linne med en vit kofta över. Det enda som saknades var ett par skor. Och jag har supersvårt att hitta skor. Finkammade hela kupolen nerifrån och började nästan ge upp och var på väg ut ur skohuset som ligger längst upp och då bara stog de där. Skitsnygga, helt perfekta skor som gjorda för linnet jag ska ha på mig. Så himla glad och nöjd blev jag. Så nu är outfiten till dopet klar och jag har ett par skor som kommer bli välanvända som attan nu i vår och sommar.





Inga kommentarer: