lördag 18 augusti 2012

Kläd-bloppis

Oj vad inlägg det blir. Ni måste nästan bli trötta på att läsa allt jag skriver ;)
Blir inte så mycket bloggande just nu då det inte händer så mycket här. Vi har fullt upp med att installera oss i vardagen och få allt att rulla med jobb, dagis och fritids/lekis efter semestern.
Har i alla fall rotat lite i garaget och hittat tre jättefina polarn-jackor som August växt ur så jag tänkte försöka mig på att sälja dem här. Alla tre jackorna är i jättefint skick och endast använda som "finjackor" inte till dagis.

Brunrutig i stl 98. 250kr

 **SÅLD**

Klarblå i stl 92. 250kr

Hittade även ett par jättefina kavat vinterskor i stl 22. 200kr

Jackorna var inte tvättade när jag fotade dem så de fläckarna som syns på bilden är puts väck nu ;)




9 kommentarer:

Anonym sa...

Hej. är väldigt intresserad av den marinblåa jackan och den klarblåa. En liten fråga. hur lång är jackorna från axeln till jackans slut? vad är dt för sorts Jackor? mvh/ Anna

Jag och prinsarna sa...

Hej Anna!
Jackorna är skaljackor från polarn och pyret,ordenarie pris 600kr. Alltså ofodrade höst/vårjackor. Jag har även använt de påvintern med en fleece under när det inte är såkallt. De är grova och rejäla och vind och vattenavvisande. De är ca 38 cm i framkan och några cm längre bak.
Mvh Emelie

Anonym sa...

Hej Emelie!
Skulle gärna vilja komma med min son och få prova den marinblåa jackan? Hör gärna av dig om den finns kvar, och om/när vi får komma.
MVH ANNA

Jag och prinsarna sa...

För att jag inte ska göra bort mig här så måste jag bara fråga: Är det samma Anna som skrivit två gånger eller är ni två olika Annor?? ;)

Anonym sa...

Ja dt är samma Anna :-)

Jag och prinsarna sa...

Haha...Ja men dåså :)
Annars var jag lite rädd för att lova Anna 2 innan Anna 1 hunnit svara ;)
Jackan finns kvar och du får jättegärna komma och prova på din lillkille. Jag jobbar till 15 i morgon men efter det passar det jättebra om du vill komma redan då. Annars planerar vi in en annan dag som passar dig bättre bara.
Kram Emelie

Jag och prinsarna sa...

Hej igen Anna!
Nu är det fler som är intresserade av den marinblåa jackan så jag skulle behöva ett svar från dig :)
Mvh Emelie

Anonym sa...

Hej!
Är intresserad av den klarblåa jackan, om den finns kvar. Skulle den kunna skickas i så fall?
Mvh Katrin

Jag och prinsarna sa...

Hej Katrin!
Den klarblåa jackan finns kvar och självklart kan jag skicka den till dig. Inga problem alls :)
Mvh Emelie