tisdag 4 september 2012

Barnloppis

Nu på torsdag, den 6/9, klockan 17 så ska jag och några kompisar ha loppis hemma hos mig på Domherrestigen 2. Är det fint väder så är vi ute på altanen och regnar det så är vi inne. Det kommer finnas massa fina kläder, ytterkläder, skor, lite leksaker, barninredning och annat smått och gott till både flicka och pojk i storlek 50 och uppåt. 

Småprinsarna var hemma från dagis och fick hjälpa till att gå igenom och prova alla ytterplagg som låg packade i 16 stora plastbackar.
 
En hel del kunde de fortfarande ha men det var såklart även massor som var urväxt som får vara med på loppisen.
 

Tvättmaskinen går för fullt här hemma och ännu mer från mig kommer att finnas på plats på torsdag.

Ta med en vän och kom hit och fynda!
VÄLKOMNA!
 

2 kommentarer:

Malin B sa...

Hej!! Om Tyra är lite bättre i sin förkyldning kommer vi :)

Mia sa...

Det lät intressant, så jag kommer nog dyka upp efter jobbet, om jag bara orkar.

Kram Mia