tisdag 18 september 2012

Långväga höstinspiration

Svärmor i Brasilien skickade lite fina inspirationsbilder här om dagen. Hon har full koll på vad jag gillar :)
 
Så fint och mysigt med massa udda ljus!
 
Enkelt och fint
 
Någon som sett en sån "roskudde" i rosa eller grått någonstans??
(jag vet att Olsson & Jensen har men de är för stora och priset är i överkant)
 
Har tyvär inga bildkällor.
 
Så nu till hösten blir det alltså en liten mix av det här från bilderna ovan med grått, gammelrosa, fårskinn och massa ljus i vardagsrummet. Bara att börja leta och shoppa så fort lönen landat på kontot ;)


6 kommentarer:

Anonym sa...

Hej
Precis min stil så fiiint,har stora silver brickor på alla borden
i mitt hem,med ljusstakar och lyktor,blir så fint när man tänder!

mysigt med hösten och inreda,
ha en trevlig dag!
Therese

Sandra sa...

Hur mycket har du tänkt att lägga på en rosa ros kudde? Har en helt ny liggandes här hemma nämligen, tyvärr bara en, men det kanske är bättre än ingen alls? :-)

Kram Sandra

Therese sa...

Åh vilka fina inspirationsbilder, helt i min smak:)

Du får ha en trevlig dag!

Kram Therese

Lortungarna sa...

Så mysigt å fint! önskar man själv kunde ha så på bordet, men jag har gett upp... Macken är ju överallt och terroriserar!! Hihihihi

Kraaaaaaaaaam

Jag och prinsarna sa...

Therese:

Ja men visst är det faktiskt lite mysigt när det börjar gå mot hösten, det blir kallt och friskt ute och mörkt på kvällarna så man får tända ljus och mysa. Alla årstiden har sin charm :)

önskar dig en mysig helg!
Kram Emelie

Anonym sa...

Baldershage.se och hm.se har roskuddar har jag sett =)