måndag 4 mars 2013

I´m back...

...tror jag i alla fall...
 
Nu är det snart tre månader sedan senaste inläggt. Hade inte alls tänkt att sluta blogga, det blev bara så mycket kring jul med allt och tiden räckte liksom inte riktigt till så bloggen blev avglömd och sen var det så himla skönt att slippa den så jag kom inte riktigt igång igen. Men nu när snön börjar smälta, solen kikar fram och våren inte känns allt för långt borta så kommer inspirationen och blogglusten faktiskt tillbaka så jag ger den en ny chans :)

Det har såklart hänt massor sedan sist men jag har varit helt usel på att ta med mig kameran och fota så jag har jättedåligt med bilder men jag ska i alla fall försöka summera månadera ni missat och uppdatera er lite.

 

1 kommentar:

missdalarna sa...

Ja vad kul att du är tillbaka :D

KRAM!