onsdag 5 november 2008

Digital scrapbooking

Nu har jag upptäckt digital scrapbooking. Så himla roligt. Man kan ju göra hur mycket skoj som helst, om man har tid ;) Har funderat på vanlig scrapbooking länge men aldrig tagit mig i kragen och satt igång. Dels för att jag inte har tid att sitta och pyssla med sånt och dels för att det blir så ruskigt dyrt. Så då passar detta mig alldeles perfekt. Det går fort och är helt gratis.
Så här kommer resultatet av min allra första digitala scrapbooking.



Känner på mig att det kommer dyka upp fler framöver ;)

Kram kram!!

2 kommentarer:

Lovilin sa...

Hej!

Vilken fin sida!!
Får man fråga vart du gjort den? Är det ett program du köpt eller på nätet?
Jättefin Fars Dag present iaf!!
Har ju varit in på din sida många gånger och har nog tyckt att jag känner igen dig.....men det har inte riktigt klickat. Kan det vara så att du jobbat på Galaxen?

Ha en bra kväll!
Linda

Lovilin sa...

Hej igen!

Jo, men då stämde det, jag har varit där alltför många år. Du brukade städa, eller hur? Jag jobbar i receptionen.
Ska kolla lite på sidan du tipsade om, men jag är inte så haj på datorer, men men prova kan man ju alltid!

Ha det bra!
Linda