måndag 10 oktober 2011

24 timmar till havs

I torsdags fick jag en sån där vi-måste-åka-iväg-annars-möglar-jag-sönder-attack så jag bokade en kryssning lite hastigt och lustigt 5 minuter innan jag åkte till jobbet. Så på torsdagskvällen när jag kom hem från jobbet så berättade vi för barnen att vi skulle på kryssning och så packade och förberedde vi allt. På fredagen var det jobb och dagis som vanligt och så fort vi slutat vid 13 så kastade vi oss i bilen och åkte mot Stockholm. Trots lite bilkrångel och väntetider i rusningstrafiken så kom vi fram i tid och fick köra på båten. Vi åt massa god mat, handlade godis i tax-freen, lekte i leklandet, spelade bort pengar, dansade lite och sov gott. Så skönt att komma bort och få maten serverad och bara släppa alla måsten hemma.

Kramgodingar

Albin rockar loss

Fabian och August passade på att dansa när de hade dansgolvet för sig själva.

August körde all in och underhöll halva båten med sin snygga dans ;)






Inga kommentarer: