måndag 24 oktober 2011

Det går undan

Barn är verkligen snabba. Som små vesslor. Smyger, smusslar och gör hyss på två röda. August är nog mästarnas mästare tror jag. Han var dock ännu värre när han var mindre men han är fortfarande en riktig hejjare på att ställa till det.

Nära ögat!

Såhär såg det ut 2 minuter efter att jag dammsugit och torkat golv

En tandkrämstub i veckan klämmer han lätt ut i handfatet. Smetar gärna lite på spelar, golv och väggar när han ändå är i farten

Klättra runt med rumpan bar på morgonkvisten för att leta fram något smarrigt till frukost.

Bre smörgåsar till ett helt kompani

eller skära upp lite gurkbitar till mellis

Och jag ska till mitt försvar säga att jag är inte en ouppmärksam mamma. Jag har hyfsad koll på läget faktiskt och ändå hinner huliganen med sånt här skoj ;)

Inga kommentarer: