tisdag 16 september 2008

Promenader och lapptäcken

Idag har jag och A varit på våran (nästan) dagliga 3-timmars promenad. Tre dagar i veckan så tar vi en långpromenad med småttingarna i vagn medans dom 2 större är på dagis. Det är så himla roligt att komma ut och få frisk luft och motion, men det bästa av allt är ju såklart sällskapet och allt babbel mellan himmel och jord som vi hinner med under tiden.
Vad vore livet utan underbara vänner??



Tänkte bjussa på en liten smygtitt på en bit utav Fabians lapptäcke idag. Det är inte riktigt färdigt än men förhoppningvis så ska det ligga på plats i den lilla sängen i månn. Hoppas att det blir precis så bra som jag tänkt mig bara ;)






Nu ska jag återgå till att sy så det blir klart någon gång.


Kram kram!!

1 kommentar:

Annas hjärtan sa...

Gudars skymning tjejen, vad snyggt det blir! Är du klar nu då?
Nu är det sovdags hos mig, alla kartonger är rensade men har inte hunnit lägga ut allt på nätet än. Pust. F*n vad mkt jobb!! Kram!