tisdag 2 juni 2009

Fin blomma från fin vän

Förra torsdagen fick jag en överraskning igen. Den här gången från min underbara vän Anna. Hon hade varit förbi och lämnat en jättefin ros i kruka på min trapp. Gissa om jag blev jätteglad!? Vänner som henne växer inte på träd och jag är så himla glad att jag lärt känna just henne. Vi har så himla kul ihop och så mycket gemensamt. Egentligen har vi inte alls kännt varandra särskilt länge (fast det känns som en evighet) och det var mest en slump att vi började prata på Familjeliv för snart 2 ½ år sedan. Men det är jag riktigt glad att vi gjorde. Undra hur livet hade sett ut om vi aldrig hade börjat prata den där gången?? Det hade definitivit inte blivit några vetenallar sydda i alla fall och det känns som att livet hade varit aningen gråare utan familjen Blom Botheim. Tack för att ni finns :)





Kram kram!!

1 kommentar:

Annas hjärtan sa...

Tack själv min vän! Blir alldeles rörd över ditt inlägg. Ibland undrar man om det var ödet...för varken du eller jag trodde väl att vi skulle umgås dagligen när vi pratades vid första gången? Tänk vad mycket tok vi hittat på, allt från nallar till vimplar och shoppingturer med hela bilen full av barn :-) Ha en jättebra kväll och stor kram på dig!