tisdag 30 juni 2009

Paradiset på jorden

I fredags kväll åkte jag och grabbarna upp med mina föräldrar till deras sommarstuga. Erik och kusin Johan var oxå med. Vi passade på att rymma fältet så Anders fick peace & love:a ifred här hemma. Vi har haft det helt underbart. Väder har varit kanon och barnen har busat, badat, fiskat och åkt båt dygnet runt. Inga tider att passa, äta när man är hungrig, gå runt i bikini, barnen nakna och bara njuta. Det kan inte bli bättre alltså. På söndagen kom Anders och Elias oxå upp och sov över en natt. Här kommer massor med bildbevis ;)


Solnedgången ute på sjön


Finaste Fabian med ketchup i hela ansiktet


Albin fiskar på "Hawaii"


Bus med morfar


Blekfet jag och Fabian ;)


Albin och mormor


Erik, Fabian och Albin


Johan och Albin på drakjakt i storskogen


Albin och Elias åker ring efter båten


Anders surfar


Bäst med väst


Galna barn i båtpoolen


Kvällsbad i tunnan

Kram kram!!

3 kommentarer:

Frida sa...

Hej gumman! GUD vilka harliga bilder!!! Hoppas att ni mar bra! Vi hors snart! Pussa grabbarna fran mig! =)

Annas hjärtan sa...

Men å vad härligt ni ser ut att ha haft det! Gissar att ni inte hade velat byta med oss ;-)

Kramar!

Belfiore sa...

Vad mysigt det ser ut! Prinsarna ser ut som riktiga sommarbarn!

Jag har semester den här veckan och nästa men har ingen barnvakt så jag kan inte fixa med huset som jag vill... Freddan har inte semester förrän vecka 30 tror jag.

Men det vore kul att ses om ni har tid någon dag. Det är bara att ringa! Vi har inget planerat...

Vad bra att Moses nalle är klar. Då blir han glad!

Hoppas ni mår bra allihop!

Kramar/Maya