söndag 6 november 2011

Mera halloweendisco

Tack snälla, snälla ni för era kommentarer om discoförberedelserna.
Jag blir såklart superglad :D

Fredagens disco gick alldeles strålande. Jag blev liiite svettig där en stund när 14 barn sprang runt och lekte kull och jagade varandra i hela huset med tanke på alla ljus vi hade tänt,  att ingen hade sina föräldrar här om de slog sig ordentligt och på allt som kan ramla ner och gå sönder. Men annars så skötte sig alla barn utmärkt och jag tror att de hade jätteroligt! Mina kids är i alla fall  supernöjda och tjatar redan om nästa fest. Men jag tycker nog att jag har dragit mitt strå till stacken när det gäller halloween nu så någon annan i vänkretsen får gärna ta över traditionen till nästa år ;)

Pumpaljusslingan lyste upp i mörkret

Och massa tända ljus i hela huset

Slajmig bål med spindel-is

 hjärnor och löständer på botten

 Såhär såg grabbtrion ut

Sötaste lilla skelettet någonsin. Tveksamt om han skrämde någon ;)

Det spökar på riktigt på domherrestigen två

Massa otäckingar vid matbordet

Inget disco utan discokula

1 kommentar:

Emma Billebo sa...

Hahaha, jag skrattar ihjäl mig åt lilla August!
Lätt det sötaste lilla skelettet jag sett, haha.