torsdag 18 oktober 2012

Grått ute, grått inne

Eftersom vädergudarna uppenbarligen bestämt sig för en grå höst (här i dalarna i alla fall) så tänker jag haka på trenden och köra grått inne med.
 
Idag börjar jag sent och har bara haft August hemma så vi tog en promenad till affären på morgonen och sen satte jag på en film åt honom och passade på att städa huset och höstpiffa lite i vardagsrummet. Inte riktigt klart än men en bra bit på väg är jag i alla fall. Nu är det dax att sätta igång med lunchen och sen ska jag läsa böcker och mysa lite med August innan han ska till dagis och jag till jobbet.
 
Här kommer massa bilder :)
 
Vardagrummet.
Men det saknas bla en matta och jag har jättesvårt att hitta någon.
Har du något tips??
 
Nya stora ljusbrickan
 
 
 
Fina glaslyktor
 
Fårskinnen har fått komma in
 
 
Och gamla gråa kuddar som jag hittade i klädskåpet
 
 

 Orkidéerna blommar för fullt

Sötaste ängeln med plåtetikett runt foten

 
Tidningställ på väggen
 
 
Och så en grå sak till.
En present till älskade mormor som kommer på besök över helgen.
 
 
 
Och sist men absolut inte minst go´prinsen August som varit hemma och myst med mig hela dagen

 
 


2 kommentarer:

Kriztin sa...

Köpte en blyetsgrå rya matta från ellos här om veckan, en sån kanske skulle passa hos er?!

Browneyedgirl sa...

Så mysigt ni har det =) Verkligen fint. Hoppas ni får en härlig dag! Kram