måndag 11 oktober 2010

Köpnoja

Fy sjutton vad mycket fint det finns. Tänk om man hade lite mer pengar så man kunde köpa precis allt fint man snubblar över.
Vilken lycka!!
Fast å andra sidan så kan man ju faktiskt inte bara köpa och köpa hela tiden. Det finns ju inte plats för allt till slut och har man inte plats så måste man ju ta bort något gammalt för att få in det nya. Och egentligen så tycker jag väldigt mycket om det mesta jag har just nu så jag är inte så jätte sugen på att byta ut det. Fast lite nytt ska jag nog kunna klämma in ;)

Som den här urfina röda pläden tex. Den ska ligga och vara fin i min soffa till jul.

Bild lånad från Furutorp

Och ett sånt här fint keramikfat från Jennys keramik är jag oxå riktigt sugen på. Fast jag orkar inte åka ända till Ockelbo för att få tag i ett. Men det kanske jultomten gör ;) Bild lånad från Villa antik

Kram kram!!

Inga kommentarer: