söndag 26 april 2009

Strålande sol och lite shopping

Det är vad vi njutit av i helgen.

Vädret har ju varit helt underbart så Anders och grabbarna har varit ute nästan hela helgen och busat och fixat med altaner mm. Stackars jag har tyvär jobbat både fredag och lördag men lite sol och bus har jag hunnit med i alla fall. Hoppas att det blir lika fint nästa helg oxå för då är vi lediga båda två och vi är riktigt sugna på att inviga våran nya grill. Vi måste vara sist i Sverige med premiärgrillningen i år :(

I eftermiddags tog jag och småkillarna en liten shopping-tripp. Anders jobbade och vi hade lite småtrist så vi åkte först till Barnens hus en vända. Där fick killarna faktiskt varsin docka. Albin har sedan innan men vill helst inte låna ut sina till Fabian så det var klart att grabben skulle ha en egen. Så idag kom vi inte därifrån med bilar som det brukar vara utan med två dockor och två extra uppsättningar kläder ;) Sen åkte vi till kupolen en sväng. Var tvungen att ha lite nya kepsar till killarna nu när det helt plötsligt blev sommar :) Så det blev en varsin vardagskepa och en varsin finkepa. Och så strumpor och en kjol till mig själv. Vi avslutade besöket med en glass på McDonalds och sen tog vi en snabb sväng förbi hos mina föräldrar på hemvägen.

Dagens mega-matchande inköp ;)


En varsin uppsättning av sommarens snyggaste shorts
(som jag köpte tidigare i veckan) och kepa


och en riktigt söt kjol till mig själv.

Kram kram!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan! Jättefin keps. Får man fråga var du hittat den?

Kram Carro i Bäsna

Jag och prinsarna sa...

Svar till Carro:

Hejsan!
Klart du får det ;)
Den är köpt på Åhléns.
Jag högg de två sista här i Borlänge igår, men det kommer säkert hem igen. Annars kanske det finns fler i Falun.
Ha det jättebra.
Kram Emelie