onsdag 22 april 2009

Trista kommentarer

Tycker det är så himla trist med dessa negativa kommentarer som droppar in då och då. Och alltid så är det en anonym person som skriver. Märkligt!! Borde man inte stå för sin åsikt?? Självklart får man komma med både ris och ros, jag tar inte illa upp men om man som anonym ställer en fråga så är det ju aningen svårt att svara när det inte finns varken namn eller mailadress att svara till. Eller ni är kanske inte ens ute efter ett svar ? Känner ni mest för att tillrättavisa och klaga lite på någon annan? Hur som helst... Vill ni inte ha något svar, fråga INTE!

En anonym person skrev i dag:

Varför skaffar ni ett till barn så snabbt om du inte klarar av de två du redan har?

Svar:

Jag klarar visst av de barn jag redan har och det kommer inte bli några som helst problem med ett tredje barn framöver. Iband är det bara lite fullt upp när alla småkatastrofer som kan uppstå med småbarn i huset händer på en och samma gång och man är ensam med dem. Men det har nog de flesta som har barn fått uppleva utan att det för den sakens skull betyder att man inte klarar av att ha barn.

Kram kram till alla oanonyma ;)

6 kommentarer:

Frida sa...

Gud vad trött man blir på folk, varför kan inte dom inte bara sköta sig själva?! Bittra människor!

Linda sa...

Jag tycker du är duktig Emelie som orkar med två vildar och ska få en tredje. Själv tycker jag att det räcker med Charles för han är just nu inne i en riktig trotts =).

Frida S sa...

Bry dig inte om "dom anonyma". Det är bara bittra människor som inte har något viktigare för sig än att klaga på andra. Du vet att du är en bra mamma och det är det enda som betyder något! Kram Frida.

Helena sa...

Strunta i dem ! Håller med de andra som har skrivit, bara bittra människor som har för lite att sysselsätta sig med så dem lär lägga sig i andras liv !!
Själv har jag fullt upp med Johan och det är då säkert lika många små katastrofer med honom och då ska även tilläggas att jag har honom hemma varannan vecka bara.
Stå på dig. Kram

Belfiore sa...

Hallå där pinglan!

Jag älskar dina små historier om barnen och alla vardagshändelser! Det är så mycket igenkänningskomik så man blir lycklig! Du skriver dessutom väldigt bra!

Kram på er allihopa! Du är en supermamma, kom ihåg det!

Kramar/Maya

Anna S (Fridas Mam) sa...

Fortsätt att skriva precis som det är och som det har varit i alla tider. Det händer saker hela tiden och man blir jäkligt less emellanåt. Barnen är det bästa man har och man älskar dom uppöver öronen hur mycket som helst, oavsett vad som händer och vad dom gör. Jag håller på att skratta på mej när jag läser om alla hyss. Kram kram