lördag 5 september 2009

Äntligen dax

Igår hade jag och Linda bestämt att vi skulle ha en shoppingförmiddag helt för oss själva. Vi gick på kupolen och kikade i affärer, åt mat och fikade och hade hur trevligt som helst och helt plötsligt så var kl 20.00 och det var stängningsdax. Så våran lilla runda förvandlades till en heldag. Och det var tydligen precis vad jag behövde för nu kl 1 på natten så satte värkarna äntligen igång, på gott och ONT ;) Än så länge gör det inte så farligt ont, men tillräkligt för att inte kunna sova. Har hunnit med att städa badrummet och nu är kl halv 3 och jag sitter här framför datorn. Lite svårt att hitta på saker att göra såhär mitt i natten när resten av huset sover.

Nu är klockan 3 och jag har plockat ur diskmaskinen tyst som en mus, varit ute och kastat sopor, radat upp skorna i hallen (nödvändigt va?? ;) ) Nu vet jag inte vad jag ska göra längre. Känner på mig att det kommer bli en låååång natt....

Nu är klockan 5 och jag är så himla trött. Skulle mer än gärna sova en stund men det är helt omöjligt nu. Börjar nog bli dax att ringa förlossning och barnvakt och ge sig iväg snart. Så himla spännande och nervöst på samma gång.

Håll tummarna för att allt går bra :)

Kram kram!!

5 kommentarer:

Annas hjärtan sa...

Ååå vad spännande! Hade jag vetat att du också var vaken inatt hade vi kunnat babbla i telefon så jag fått veta allt! ;-)

Ska bli så roligt när du ringer sen, går som på nålar!

KRAAM!!!

Linda sa...

Hoppas att han har kommit nu och att allt gått bra annars lycka till! Vad mysigt med en till liten bebis. kram Linda

Soya ★ sa...

Spännande!
Lycka till :)

Emmas idéer sa...

Ååå lycka till.
Kramar

Belfiore sa...

Grattis till lill prinsen!

Hoppas vi kan ses snart!

Kramar/Maya