onsdag 23 september 2009

Makeover i vardagsrummet

Ända sendan vi flyttade in i huset så har jag haft lite svårt för vårat vardagsrum. För det första så är det rätt svårmöblerat och jag har lixom inte hittat rätta stilen där inne och det har bara kännts kalt och trist och inge roligt alls att fixa till det heller. Bestämde mig för stjärntema i grått då för snart två år sedan och har aldrig varit riktigt nöjd, men nu äntligen så har det börja hända lite grejer. Med nya gardiner, kuddar, plädar och småsaker så börjar allt falla på plats och kännas mycket bättre. Egentligen har jag lovat Anders att hålla mig i sovrummet med mitt rosa pluttisnutt men jag kunde inte låta bli att smuggla in lite i vardagsrummet ändå. Och han har faktiskt inte klagat ;)

Vad tycks??

Före:


Kass kvällsbild mitt i vintern så det ser värre ut än det är ;)

Efter:


Lite kass bild här med för man ser knappt gardinerna, det sitter faktiskt en i smala fönstret med ;) Men såhär ser det alltså ut nu. Fortfarande inte riktigt klart, men betydligt ljusare och trevligare. Det saknas bla en matta, ett stort foto på våran nya prins och en bräda med text som ska sitta under tavellisten.













Kram kram!!

Inga kommentarer: