onsdag 16 september 2009

Augusts hörna

Eftersom August inte har något eget rum än (det kommer) så har han ju heller ingen stans att ha sina kläder och saker. Jag fick lov att röja en hylla i vårat linneskåp i sovrummet till att börja med för att få undan lite. Men EN hylla kommer man inte långt med och alla lakan och handdukar fick ligga så knökat att jag knappt ens fick ut dem. Så jag har kikat runt ett tag efter någon möbel att ha i sovrummet men inte hittat någon bra. Ville så gärna ha en hylla med dörrar ur hensvik-serien men den hade såklart utgått. Så jag har haft lite span på blocket ett tag och hade faktiskt sån himla tur att jag hittade både den höga hyllan och det låga skåpet för billiga 500 kr tillsammans. Blev kanonglad och ringde på studs och sa att jag skulle ha dem. Det var dagen efter att August föddes och jag kände mig inte direkt sugen på att slänga mig till Örebro, nyförlöst och med 3 småkillar, men vad gör man inte... Men då hade jag världens supertur IGEN. Min lillebror som kör lastbil fick rycka in för en annan kille som blev sjuk och skulle till just Örebro. Så kl 2 på natten så anlände mina möbler ;) och nu står höga hyllan på plats i sovrummet. Så himla nöjd! Den lilla får stå i garaget så länge och vänta på att August rum blir klart.





Kram kram!!

1 kommentar:

Soya ★ sa...

Han fick det jättefint :)
Har också Hensvik till Stella och dom är ju superfina för att va IKEAs barnmöbler :)