lördag 7 november 2009

Oops i did it again

Så fort jag hör någon jag känner som ska till Ullared så rycker det som sjutton i min shoppingnerv och jag bara MÅSTE dit. Den här gången var det min kusin med familj som skulle åka dit och vi bestämde oss för att hänga med dom. Så förra torsdagsnatten packade jag, Anders, August, min bror och hans tjej in oss i våran bil och åkte ner. Albin och Fabian fick stanna hemma med mormor och morfar för både deras och våran skull. Att trängas på ett enormt köpcenter är inget för dom och det är så himla mycket folk där så det går knappt att hålla ordning på barnen. Och den här gången var definitivt inget undantag. Shit vad folk det var alltså!! Folk och kundvagnar precis överallt. Det gick knappt att ta sig fram. Så vi kom på strategin att parkera vagnen och bara ta en korg med sig och sen gå och tömma den med jämna mellanrum. Funkade riktigt bra faktiskt ;) Som vanligt när man åker dit så blir man ganska många 1000-lappar fattigare och väldigt många prylar rikare. Men jag är helnöjd med mina köp och har redan fått det mesta på plats. Här kommer några av favoriterna:


Lampfot och skärm.


Lampfot och skärm


Ungnsform

Sen köpte vi såklart massa mer bla leksaker, kläder, ljus, badrumsgrejs mm.

Kram kram!!

Inga kommentarer: