lördag 14 november 2009

Shopping

I går tog Anders med sig Albin och Fabian till simhallen för en riktig heldag. De mötte upp en kompis till Anders och hans barn kl 14.30 och badade sedan till stängningen kl 20.00. Så under den tiden så passade jag, August och Frida på att ta en liten tripp. Först åkte jag och August in till Falun och mötte upp Frida som jobbat. Vi kikade runt lite snabbt och hann med en supergod och julig chailatte på Pralin. Efter det åkte vi upp till Sågmyra. Där fanns det som vanligt massa fint på Calimero. Efter mycket velande köpte jag i alla fall dessa saker:

(Ursäkte katastrofal bildkvalitet)


Väggord


Nu saknas bara ett foto på lille August


Väggord till Augusts kommande rum


En god jul-skylt som ska hänga ute

Efter Calimero gick vi in på Lager 157 oxå. Hade absolut inte tänkt att handla där men så hängde den där...värsta snygga festblåsan för 400 spänn. Jag som letat till kryssningen vi ska på med jobbet nästa helg. Både jag och Frida blev lite förälskade i klänningen så vi kastade oss in i närmsta provhytt och den satt perfekt på oss båda. Så en varsin sån fick det såklart bli. Och jag köpte även ett par leopardtights :o Ja, ni hörde rätt!!! Jag är egentligen rätt anti kläder med djurmönster men Frida "tvingade" mig att prova och det passade kanon till klänningen. Blev lixom en lite tuffare stil fast klänning var söt. Perfekt kombination! Så tusen tack Frida för att du tvingade mig ;) Jag är supernöjd! Efter shoppingen så blev det såklart den obligatoriska fikan. Te till mig, kaffe till Frida och så en snickerskaka och en chokladboll att dela på. En riktig supereftermiddag och kväll blev det.


Partyoutfiten


En varsin söt bok till Albin och Fabian

Kram kram!!

2 kommentarer:

Frida sa...

Alltid lika underbart att umgås med dig! =) Och du kommer vara hetast på båten ;) Vi ses snart igen! Massa kramar!

Annas hjärtan sa...

Sicken tur att det löste sig med klänningen, nu kommer du vara snyggast på båten! Kram!!