onsdag 16 juni 2010

Mina underbara

Har precis suttit och tittat på lite gamla kort på killarna som små. Gud vad tiden går fort, det är inte klokt. Jag hinner inte med alls. Det är ju faktiskt snart 4 ½ år sedan jag blev mamma för första gången. Den häftigaste upplevelsen och den absolut bästa dagen i mitt liv. Och efter det har jag haft lyckan att få uppleva det två gånger till. Nu fyller snart minsta prinsen 1 år. Vart tar tiden vägen?? Helt klart är i alla fall att mina barn är det absolut bästa som hänt mig och det är helt otroligt att just vi fått dessa 3 helt underbara, vackra småkillar. *LYCKA*

Finaste, finaste Albin
Vackraste Fabian
Sötaste August
Tre helt underbara prinsar

Så himla fin låt som beskriver helt perfekt hur det känns att bli förälder







Kram kram!!

Inga kommentarer: