tisdag 1 juni 2010

Mysig och nyttig förmiddag

I går hade jag och August en riktigt mysig förmiddag i solen. Startade dagen med något som jag gått och gruvat mig för ett bra tag nu, nämligen att rensa häcken. Såhär gräsligt såg det ut innan:

Man ser inte ens att det finns en stackars liten häck där.

Men såhär fint blev det efter massa stånk och slit och små hysteriska rop så fort jag råkade nudda äckliga maskar eller andra kryp (trots handskar) Väl värt mödan.


Medans jag rensade sov August i vagnen, men när han vaknade så gick vi på en lite upptäckartur. Han petade, pillade och smakade på allt.


Man blir lätt hungrig av att vara ute och jobba och upptäcka så innan det var dax för hämtning av brorsorna på daigs så tog vi lite lunch, jag en shake och August köttfärssås och spagetti.



Kram kram!!

2 kommentarer:

Evelina sa...

Va mysigt!
Han va väldigt lik Fabian på det sista kortet.
Jag ska oxå "shaka" snart...Måste ladda upp först bara...
Kram.

Jes/Vita villa vila sa...

Hej!!

Tack för din gulliga kommentar hos mig! Vad roligt att hitta till din fina blogg!

Visst var det Alcudia du såg på bilderna :). Underbart ställe med de små!

Kram Jes ♥