tisdag 21 juni 2011

Måla, måla

Nu är jag och duttar och målar överallt på en och samma gång. 2 spaljeér, 2 hyllplan och 4 konsoller ska bli vita och sättas på plats. Gud vad trist det är med torktider alltså, tänk om det bara var att måla på och smacka upp. Gud vad fort allt skulle gå. Jag började måla i går kväll och blir förhoppningssvis klar i morgon med allt utom ena spaljeén. Men jag har inte köpt några klätterrosor och inte gjort klart där jag ska plantera än i alla fall så det gör inget att det tar lite tid. Hoppas rosorna kommer växa snabbt och att det blir lika fint som jag tänkt mig :)


 Omålad spalje

2 lager vit färg på varje sida. "Bara" en omgång kvar.


Om en liten stund är det dax för hela gänget att åka till simhallen och bada. Jag har bara varit där en enda gång sedan August föddes så det ska faktiskt bli lite roligt även om simhallen inte hör till mina favoritplatser ;) 

Inga kommentarer: