onsdag 9 december 2009

Arg och ledsen

I går skulle jag och grabbarna med min mamma på kupolen för att handla lite julklappar. En butik hann vi med sen upptäckte jag att min plånbok var borta. Någon idiot hade tagit den ur skötväskan. Blev så himla arg och ledsen. Jag brukar inte ha några kontanter i den men just igår hade jag såklart det. Så 1000 kr blev jag av med och så alla kort oxå såklart. Det är nästan värst. Har lagt ner hur mycket tid som helst på att spärra och beställa nya kort både igår och idag. Jättetråkigt! Lite tur i oturen hade vi dock för mamma hade oxå sin plånbok i min skötväska men den måste dom missat. Usch vad arg jag blir på folk som inte kan låta bli andras grejer. Förstör så himla mycket för att komma åt några futtiga hudralappar. Om dom åt minstone kunde slänga plånboken synlig när dom tagit det dom vill ha så man kunde få tillbaka alla kort och personliga saker man har i den.

Kram kram!!

2 kommentarer:

Dalafrun sa...

Fy för sånna som inte kan hålla sin fingrar i styr.Dom verkar inte förstå hur det kan förstöra för en person,och dom förstår inte att de inte bara är pengarna dom tar utan även mycke personliga saker som man kanske inte kan ersätta.
Tur är ju att man kan spärra kort så fort nu förtiden så att dom sällan kommer åt mer pengar.
Hoppas att allt löser sig fort och att du inte hade allt för mycke personligt som inte går att ersätta.

//Sara

Anonym sa...

Åhh förstår att du är arg...jag vet inte vad jag gjorde om de tog min plånbok, skulle känna mig så handikappad. Önskar man förstod deras tankesätt, så man kunde sätta sig in i varför de gör så.

Stor kram i julruschen.