torsdag 17 december 2009

Glaaaad!!

Guess what!!!???? Min plånka är upphittad i UPPSALA av alla ställen. Någon hade skickat in alla mina kort och personliga saker i ett kuvert till polisen där. Det känns så himla skönt att få tillbaka alla mina saker. Nog för att jag redan krånglat och fixat nytt av det mesta men nu vet jag i alla fall att ingen kan använda sig utav min kort och personuppgifter. Underbart!! Undra om det är "tjuven" själv som hade lite dåligt samvete och skickade in grejerna eller om det är någon vänlig själ som hittat det och skickat in det. Lite märkligt att inte lämna in hela plånboken om man hittar en och i stället posta alla kort löst. Eller? Jag skulle helt klart gått och lämnat in den hos polisen om det var jag eller i närmaste butik eller nåt. Kanske lutar mer åt att det är tjuven ändå. Men har man sånt samvete om man kan sno från en småbarnförälder utan att blinka. Tveksamt alltså. Nu är jag lite nyfiken här ;)

Kram kram!!

Inga kommentarer: