lördag 23 juli 2011

Girls night out

Nu har jag haft några jobbiga veckor igen med mycket yrsel och trötthet på dagarna och massa problem med magen på nätterna. Fick nog (igen) en dag och ringde till vårdcentralen och fick en läkartid nu på onsdag. Och då går jag inte därifrån förren jag fått hjälp. Punkt slut!

Från tråkigt till roligt :)

Igår var det dejt med jobbtjejerna hemma hos Anna. Kände mig inte ett dugg upplagd och taggad innan och mådde inte riktigt bra heller men en kväll med tjejerna vill man ABSOLUT INTE missa så jag bet ihop, tog med mig datorn in på toaletten och började göra mig iordning. Och tänk att en timme helt själv i badrummet kan göra en på så bra humör :)

Spotify på toaletten
Gott att dricka
                                    Nya kläder från topp till tå                              

Ready to hit the town
 

  Sen bar det iväg hem till Anna där vi käkade ost och kex, drack gott och skattade så sminket rann. På väg till stan stannade vi till hos Frida och fick oss några shots och sen gick hela gänget till S1 och senare en sväng på Klin och dansade. Hade en superrolig och välbehövlig kväll och det var helt klart värt den mega-bakis-dag som jag åkte på idag.

1 kommentar:

Anonym sa...

Alltid lika skoj!!! Nej de går inte att missa, man vet ju redan innan att de blir en kväll att minnas...
Tackar igen för en förträfflig kväll :) Bästa sägningen "Så olika men ändå så lika"... Agree!!
European Emelie!!