måndag 25 juli 2011

Liten blir stor

Åh jag kan inte fatta att våran lilla, lilla fis, minstingen, våran bebis snart fyller två år. Det är ju inte klokt att det går så fort och att han blivit så stor.

Jag tyckte nyss han var en lite plutt

Eller en liten, lagom en som inte protesterade eller tog sig så långt.

Men nu är han en stor kille med massa egen vilja och spring i benen. Han är alltid på språng, pratar hela dagarna och gör hyss mest hela tiden. Samma underbara unge fast i lite större format helt enkelt :)



Underbara, vackra, älskade lillprins <3

1 kommentar:

Jessica sa...

Söt lillfis!
Min minsting är 15...gissa om jag inte kan fatta det?? Måste ju betyda att jag inte är 25 längre???

Jag googlade på ljuspåsar och hittade in till dej!

Tyckte om det jag såg, och undrar om du syr på beställning??
Jag ska öppna en liten butik till påsk 2012, och är ute efter unika och handplockade pinaler till min butik.

Fundera och återkom!

Hälsningar Jessica