torsdag 27 augusti 2009

2 dagar kvar

Nu är det bara 2 dagar kvar. På lördag är det meningen att lillebror ska kika ut. Så himla spännande. Men jag misstänker att jag kommer att gå över några dagar eftersom jag gjort det båda gångerna innan. Och det gör mig faktiskt inget heller. Det känns inte som att det är någon jättebrådska, prinsen kikar nog ut när han är redo och sängen är FORTFARANDE inte på plats (Elias, det är dax NU!!) Men allt annat känns i alla fall ordnat och klart. Jag och Anna har träffats och sytt flera dagar i rad nu så jag har hunnit med en hel del nytt som ska sättas på plats så fort sängen är klar. Hoppas att lillprinsen kommer att bli nöjd med sin lilla hörna.


Ett överkast...


...och en gosig filt blev det sytt idag.


En liten kudde...


...och en vetenalle igår.


Och en kanin här om dagen (fast den har inte fått några kläder än)

Minivimplarna är oxå på g. Saknar bara ett tyg, men det ska jag försöka fixa i månn.

Kram kram!!

4 kommentarer:

MalinB sa...

Tjenare Tjejen!

Vad mycket mysiga grejer du har gjort =)

Hoppas att allt kommer att gå bra! LYCKA TILL!!!!

Kramisar från Malin

www.modeshow.se
www.blombergscafe.se

Annas hjärtan sa...

Hej!

Jag som sett grejerna i verkligheten kan intyga hur himla fint det är! Snacka om brud med talang! Och vilken jäkla ork sen, med magen i vädret med både dina och mina projekt...! Impad!!

Kram!

Frida sa...

Åh vad jag längtar efter prinsen! Saknar mina två andra prinsar också så jag kikar förbi nåndag snart! =)

Lovilin sa...

Vilka fina saker du sytt!!
Kaninen var jättesöt, kommer ni ha den till försäljning sen?

Ha en trevlig helg!
Kram
Linda