söndag 23 augusti 2009

Countryfest

Igår åkte vi upp till Mora hela familjen för att gå på den obligatoriska countryfesten. Anders kompis ordnar alltså varje år en minicoutryfest på föräldrarnas gård för alla sina kompisar. Det var 4:e året nu och det blir bara större och större för varje år. Tror vi var runt 60 personer. Alla klär ut sig till cowboys, det grillas, tältas och spelas musik i gladaladan hela natten lång. Kanonmysigt! Känner mig dock ganska mosig och trött idag för jag körde hem i natt kl halv 2. Kändes inte som någon höjdare just då men när jag vaknade i min egen säng i stället för i ett iskallt tält i morse så var det helt klart värt det.

Tyvär blev det dåligt med kort igår men här kommer några nya:


Alla mina killar


Gubben i lådan


Albin spelar lite


Sötaste lilla cowboyen

Och några bilder från tidigare år:


Utanför gladaladan


Tältplatsen på åkern


Jag försöker få upp Gittans tält


Grillning


Sötaste lilla Albin


Uppträdanden

Kram kram!!

Inga kommentarer: