måndag 8 februari 2010

Fotograf Emelie ;)

Idag har jag lekt lite fotograf med stackars August som fick posera naken i vårat kalla hus. Men han var lika glad för det ;) Har 2 bilder på Albin och Fabian ovanför våran soffa som är tagna av Fru Sätterlund.





Och nu vill jag såklart ha en liknande bild på våran 3:e lillprins oxå men har inte riktigt lust att gå till fotografen bara för att få till ett kort att ha över soffan så nu försökte jag själv och tyckte faktiskt att det blev helt ok. Vilken bild tycker ni att jag ska välja?? Vilken passar bäst med de andra?













Kram kram!!

9 kommentarer:

Anonym sa...

Den i lådan är ljuvlig!

Anonym sa...

Hej kussifin!!
Super sköna bilder allihop! Men jag tror någon av de två sista...hmm den i lådan :). Kram!

Linda sa...

Jätte fina bilder! Den sista i lådan skulle passa med dom andra!

Evelina sa...

Tycker oxå alla va jättefina, men det står mellan dom 2 sista... Tror oxå lådan faktiskt!
Kram!

Anonym sa...

Den i lådan är ju störtskön!

Annas hjärtan sa...

Vad duktig du är, jättefina kort! Alla var toppen, det blir bra vilket du än väljer! Kram!

Anonym sa...

Lådan :D

Anonym sa...

Någon av de 2 sista tycker jag. Men han är såå söt på alla korten. verkar vara en jätteglad baby.

Liselott Forsberg sa...

ALla kort är kanon, men det första, eller ngn av de 2 sista skulle jag välja :-)
Lycka till :-)