lördag 27 februari 2010

Vårkänslor

Just nu har jag värsta shoppingflytet. Det är ju så roligt nu när alla vårkläder börjar komma in. Finns så mycket fint. Och just i år tycker jag att det varit extra mycket i precis min stil. Jättekul för mig, mindre kul för min plånbok ;)



Har suktat efter den här klänningen jättelänge...



Så fin med alla vackra spetsar



...men den har varit slut. Sen bara dök den upp i Annonsbladet här om dagen och då var jag såklart tvungen att kasta mig ner på stan och hänga på låset så jag skulle vara helt säker på att inte bli utan den här gången oxå. Och nu är den MIN! Är så nöjd med den!

Sen hittade jag en till jättesöt klänning på Lindex igår som jag inte heller kunde låta bli. Så den fick det oxå bli. Klänningarna påminner lite om varandra och min tanke var först att bara behålla den ena men jag kunde inte riktigt bestämma mig för vilken. Så jag frågade Anders vad han tyckte och då sa han "Behåll båda två, dom var jättefina" och då var saken avgjord :)





Lindex har verkligen växt i mina ögon. Från tantaffär till att ha jättemycket fint. Undrar om det är jag som börjar bli gammal eller om det är Lindex som lagt om strategi ;) Hur som helst så ska jag hålla mig borta från Kupolen ett tag nu så familjen har råd att äta mat resten av månaden oxå ;)

Kram kram!!

2 kommentarer:

Lovilin sa...

Hej!

Klänningen från Sara har jag också, helt underbar!
Blev bara tvungen att köpa den i svart också.

Kram
Linda

Lovilin sa...

Hej igen!
Köpte den vita redan i höstas och den svarta fick följa med hem för ett par veckor sedan.
Använder den med ett par tights och en tjock tröja, jätteskönt och snyggt.
Jo, tapeten heter Fabian.

Kram
Linda