måndag 1 februari 2010

KappAhl

KappAhl har alltid varit en "tantaffär" i mina ögon. Men nu senaste året så tycker jag faktiskt att dom har haft en hel del fint. Tyvär är deras kläder rätt stora i storleken och det finns sällan XS eller S, istället har dom dubbelstorlekar, 36/38 är small och det brukar oftast vara för stort för mig. Men roligt i alla fall att det går att hitta lite fint även på Kappahl, Det är ju bra priser där och dessutom så har dom ofta 25% och det skadar ju inte heller. Här är några go´bitar som jag ska ner och ta mig en kik på någon dag. Sätta sprätt på mina födelsedagspengar ;)



Söt marin klänning


Topp med puffärm


Mysig jeansklänning/tunika


Romantisk tunika

Kram kram!!

1 kommentar:

Liselott Forsberg sa...

Kan bara säga att toppen med puffärm är kanon! Har två randiga & en svart!
& jenasklänningen är skitsnygg! Min kompis på jobbet har den & den sitter perfekt på henne!
Lycka till ;-)
KRAMIZ!!