onsdag 24 februari 2010

Prins August

Nu är August snart 6 månader, 6 MÅNADER, kan ni fatta??? Det kan inte jag. Tiden bara springer iväg. Han är ju stora killen nu. Sitter själv och har börjat åla sig fram lite smått. Babblar långa bläbläblä-ramsor. Helt underbar är han våran lillkille, go´och glad nästan jämt. Älskar att mysa och kramas och pilla i håret på en. Och inte gör det saken sämre att han är grymt söt oxå ;) Kan inte riktigt se mig mätt på honom. Jag springer runt med kameran i högsta hugg hela dagarna. Händer ju så mycket just nu och jag vill inte missa NÅGOT. Älskade, älskade unge.










Kram kram!!

3 kommentarer:

Evelina sa...

Visst går det alldeles för fort?!
Och ja... Han är väldigt söt!

Kram.

Frida sa...

Åh vad jag längtar efter er!! =) ses på måndag! Kramar!

Anonym sa...

hej jha sååå söt och vilka fina klänningar du köpt .det var ju riktigt bra med dom skåpen i sovrummet.kram till er alla gagga