fredag 5 mars 2010

August 6 månader

Underbara barn

Idag blir våran älskade lillplutt 6 månader. Go´are och gladare unge får man leta efter. Tiden går så himla fort och så bråttom som han har så hinner vi inte alls med. Han sitter själv, ålar fram lite smått, står och gungar i krypställning och reser sig på knä mot låga saker. Så det står nog inte på förrän han drar fram som en liten tornado här hemma och man måste vara som en hök över honom.

Nu ska jag pälsa på mig och August och ta en långpromenad i det fina vädret medans resten av gänget är i simhallen och slåss med alla andra sportlovsfirare.

Ha en toppendag allihop!

Kram kram!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hejsan hoppsan!!
Men GRATTIS lilla tok-unge där!
Supergo bild! Skulle ha varit ute å rört på mig jag oxå :S... men på något sätt så har mitt arsel blivit fast limmat i soffan!...hihi..kram/Kussifin ;).. eller kussislapp.